Referat fra årsmøtet i Bodø Bauta Løpeklubb

Etter noen digitale runder med årsmøte, var medlemmene i Bodø Bauta Løpeklubb igjen samlet til et fysisk årsmøte tirsdag 29. april. Årsmøtet i Bodø Bauta Løpeklubb er klubbens høyeste organ, og det er her retningen for klubbens videre utvikling bestemmes. I tillegg til en gjennomgang av årsberetning, regnskap og valg av nytt styre, ble også prisen for Årets Bauta delt ut.

Jill-Torun Mortensen er Årets Bauta.

Årets Bauta

Årets Bauta er en hedersbetegnelse som deles ut på klubbens årsmøte. Hyllesten gikk i 2021 til Morten Tokle, og i år valgte styret å gi en oppmerksomhet til Jill-Torun Mortensen. Jill-Torun mottok diplomet som Årets Bauta for å være ett av klubbens mest positive medlemmer, som stiller opp på trening i all slags vær med det samme smittsomme og gode humøret - uansett. Mortensen er i tillegg en uredd breddeløper og mosjonist, som uten tidligere erfaring hiver seg med på alt fra lange terrengløp til korte baneløp. Årets Bauta viser at Bodø Bauta Løpeklubb ikke bare handler om fart og terskeltrening, men vel så viktig er et sosialt preg, fokus på løpeglede og nye personlige rekorder.

Årets Bauta er Jill-Torun Mortensen, og vi er veldig glade for å ha en så flott ambassadør for løpesporten i vår egen klubb.

Endringer i styret

Etter å ha vært med i styret siden klubben ble stiftet i 2019, har Stine Mosti nå valgt å tre ut av styret i Bodø Bauta Løpeklubb. Vi ønsker å takke Stine for en fantastisk innsats i forbindelse med oppstarten av klubben, og for å ha holdt i trådene i forbindelse med blant annet klubbtøy og bestillinger de siste årene. Samtidig ønsker vi Frida Wågan velkommen, som etter årsmøtet er valgt inn som et nytt medlem av styret i klubben.

Trine Larsen, leder
Mio Kristiansen, nestleder
Ole-Marius Røsten, styremedlem
Ellen Langen, styremedlem
Patrick Flygt, styremedlem
Audun Selnes, styremedlem
Frida Wågan, vara (ny)
Thomas Aasbakk, kasserer

Nestleder Mio Kristiansen dirigerte årsmøtet med stødig hånd.

Forrige

Kom i form til Bodø Run Festival